Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

ΜΠΙΖΟΥΤΙΕΡΑ


10 σχόλια:

  1. Εύχομαι καλή αρχή, η τέχνη σου είναι πραγματικά πολύ όμορφη και σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές...τα Χανιά μας δεν είχαν δικό τους ιστολόγιο για decoupage, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την πρωτοβουλία σου...ανυπομονώ να γινω μαθήτριά σου

    Kυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Κυριακή αν και το blog είναι σε στάδιο ρυθμίσεων ακόμα.....Πάντως αν θες συναντήσεις γίνονται συνέχεια .Στείλε μου email να σου δώσω πληροφορίες αν θες.Και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα...μενω στα χανια και θα ηθελα να σας ρωτησω αν παραδιδεται μαθηματα για την τεχνικη του decoupage.Αν ναι που μπορω σας παρακαλω πολυ να σας βρω.Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και σε εσάς.Ναι είμαστε Χανιά και κάνουμε κάθε εβδομάδα σεμινάρια.Μπορείτε να δείτε στα Χανιωτικά Νέα ποιες μέρες μπαίνουν αλλά αν θέλετε με το email που θα βρειτε απο το προφιλ μου στειλτε μου το δικό σας email kai θα σας ενημερώσω για ότι θέλετε.Ευχαριστώ που επιοινωνήσατε μαζί μου και σιγά σιγά όλες οι λεπτομέρειες θα μπουν στο blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βικτωρία μου σ ευχαριστώ πολυ για όσα πραγματα μου έμαθες...μ έχεις κάνει πραγματικά ευτυχισμένη γιατί δεν το πιστεύω ότι αυτά τα πράγματα τα φτιάχνω εγω...τα κοιτάω και δεν το πιστεύω!!!!!!Βικτωρία μου είσαι ένας πολύ γλυκος άνθρωπος ....είσαι μεγάλο ταλέντο...μα πάνω απ΄όλα είσαι έντιμη!!!! βοηθάς....και δεν εκμεταλεύεσαι τον κόσμο...ειλικρινά σ ευχαριστώ παρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας σας έστειλα email με το τηλέφωνο μου και περιμένω να με ενημερώσετε για το επόμενο σεμινάριο.Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου Κυριακή τι να πω τώρα........Ευχαριστώ ταπεινά............Και εγώ όμως είμαι πολύ ικανοποιημένη γιατί πάνω απο όλα γνωρίζω υπέροχους ανθρώπους και μετά μαθήτριες!!Να είσαι καλά πάντα χαρούμενη και δημιουργική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βικτωρία μου σου εύχομαι καλή χρονιά με ΥΓΕΙΑ!!!!σε σένα και στην οικογενειά σου...να συνεχίσεις να σαι πάντα δυνατή,γλυκιά και δημιουργική... σ ευχαριστώ για όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Χρονιά γλυκειά μου Κυριακά,να χαίρεσαι την οικογένεια σου ,υγεία ,αγάπη και πάντα επιτυχίες!!!Είπαμε ότι η ευχαρίστηση είναι δική μου να έχω τέτοια κορίτσια μαθήτριες!!!Εγώ σε ευχαριστώ και σου εύχομαι καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή